اتاق دلم

دوست بهترین همسایه دل است

میشه دوستم نداشته باشی؟

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ

وقتی مثل یه دوست کنارم می شینی و برام حرف میزنی همه چی خوبه! وقتی خاطره های کله پوکانت رو برام تعریف میکنی و من کلی می خندم همه چی خوبه! وقتی تو مسیر پیاده روی قدم به قدم من میای و همراهیم می کنی همه چی خوبه! وقتی دوتایی مون به یه نقطه خیره میشیم و از آرزوهامون می گیم همه چی خوبه! وقتی...
اما...  اما امان  از وقتی که اون جمله معروف رو به زبونت میاری... "دوستت دارم!"
این جمله  یه جمله معمولی نیست یه زلزله اس که نه تنها دل من و تو بلکه زمین و زمان رو هم می لرزونه!
تو رو از کنار من به دورترین فاصله ها می بره اونقدری دور که باید سروپا گوش بشم تا بتونم صداتو بشنوم...
سهم من از این جمله فقط ترسه... ترس از دست دادن،  ترس رفتن،  ترس نموندن، ترس تکرار دوباره عاشقانه های ناتمام!
پس مثل همیشه باش فقط باش و  کنارم بشین، برام حرف بزن، با من همقدم شو، همفکر، همدل... اما دوستم نداشته باش!

 
  • سمانه.میم

نظرات  (۴)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • دوست داشتن خیلی عجیب غریبه.
    دوست داشتن سخت‌ترین و آسان‌ترین کار دنیاست!

    پاسخ:
    دقیقا
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • میترسم بگم : دوستت دار" و برای همیشه برود ..
    فقط بمان  همین کاهیه:)

    پاسخ:
    کافیه البته :))))
  • بای پولار
  • می فهمم. خوب هم می فهمم...

    اما این ترس ها و این مسئولیت قبول کردن هم قشنگه. خیلی قشنگ تر از این لحظه ها...
    پاسخ:
    قشنگه وقتی طرفت پای همه ی این ترس ها و مسئولیت ها یه تنه وایسه و  بهت آرامش بده
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • چقد عالی بود حرف نداشت:)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی