اتاق دلم

دوست بهترین همسایه دل است

بهتره دیگه!

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

عکسی که عکاسش خودت باشی ... بیان کردن حس و حالت در قالب چند جمله کوتاه و... ارسال!
نوشتن یه متن طولانی ... پیدا کردن عکس مرتبط ... تردید در ادا کردن اصل مطلب و... ارسال!
قبول کنین اینستاگرام خیلی بهتر از...
  • سمانه.میم

نظرات  (۶)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خب مگه اینجا نمیشه عکسی که عکاست خودت هستی رو منتشر کرد؟ :/
    مثلا موقع آپلود بیان ارور میده میگه متاسفیم عکاس عکس فوق خودتان هستید؟ :)
    البته اینستا هم خوبی های خودش رو داره!
    ولی قبول نمیکنم که بهتر از ...
    پاسخ:
    میشه ولی به راحتی اینستا نیست ارور با مضموناى مختلف که تا دلتون بخواد...
    بعدشم کل حرف اینستا با عکساشه نه نوشته هاش.
    باشه قبول نکنید...:)
    من که نفهمیدم چی گفتی
    پاسخ:
    قبول دارم مبحث سنگینی بود خب...:)))
  • گمـــــــشده :)
  • قبول نمی کنم
    :|
    پاسخ:
    باشه 😏
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • بهتر از وبلاگ نه... اما بهتر از خیلی جاهای دیگه اس...
    وبلاگ یه حریم امنی داره که بقیه جاها ندارن...
    خود من خیلی حرفا رو می تونم تو وبلاگم بنویسم که هیچوقت نمی تونم تو اینستاگرامم بگم...
    چون می دونم تعداد آشناهایی که حوصله ی خوندن وبلاگ رو دارن خیلی کمه...!
    پاسخ:
    اره میفهمم چی میگی ولی برای من دیگه اون حس صمیمی قبل رو نداره.
  • از دیار آشنا
  • تـــــنها

    غـــــمگین

    نـــــشسته بـــــا مـــــاه...

    در خـــــلوت ســـــاکت شـــــبانگاه

    اشـــــکی بـــــه رخـــــم دویـــــد نـــــاگاه

    روی تـــــو شـــــکفت در ســـــرشکم

    دیـــــدم کـــــه هـــــنوز عـــــاشقم، آه...

    *فریدون مشیری*

    از ؟؟؟
    پاسخ:
    از بلاگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی