اتاق دلم

دوست بهترین همسایه دل است

جام جهانی چشمات

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ب.ظ

گفت: چشم ، چشم رو می بینه که عاشق میشه!

گفتم: یعنی چی؟

گفت: تو در طول زندگیت آدم های زیادی رو میبینی اما عاشق همه شون میشی؟

گفتم: خب معلومه که نه!

گفت: توی زندگی هر آدمی فقط یه نفر هست که حرفاش رو از توی چشماش می تونی بخونی!

خندیدم و گفتم: پس قلب این وسط چیکاره اس؟

گفت: قلب مکان احساسه اما این چشم آدم هاست که احساساتشون رو منتقل می کنه. قلب آدم که میشکنه نم اشک تو چشماش می شینه و وقتی که حال دلش خوبه چشماش برق می زنه... اگه می خوای حس آدم ها رو بفهمی به چشماشون زل بزن!

لبخند زدم و چشمام رو بستم تا نفهمه که با هر کلمه ای که میگه قلب من از جا کنده میشه!


چالشی جذاب از رادیوبلاگیها


  • سمانه.میم

نظرات  (۱)

سلام چرا بروز نمی کنید؟
پاسخ:
منتظر وقت آزادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی