اتاق دلم

دوست بهترین همسایه دل است

نه چندان جذاب!

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ
"قلعه حیوانات" بعد از "صد سال تنهایی" دومین کتابی بود که به زور تا فصل یکش رو خوندم و با خودم گفتم: واقعا کدوم قسمت این کتاب واسه بعضیا اینقد جذابه که هی میگن بخونش!
  • سمانه.میم

نظرات  (۱۰)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • بیا داستان های من رو با موضع حیوانات بخون انقده خوبه :))))
    پاسخ:
    والا اینقدی که با داستانای تو روحم شاد شد با این کتاب نشد :))))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • قلعه حیوانات رو فقط یک فصلش رو خوندی و گذاشتیش کنار؟ :/
    جورج اورول یکی از نکته هایی که تو کتاب هاش هست یک تعلیق خاصی در داستان گویی داره. یکی دو فصل دیگه بخونید متوجه خط اصلی داستان میشید.
    این مورد در 1984 و دختر کشیش هم وجود داره.

    پاسخ:
    به نظر من داستان نویس حرفه ای اونیه که بتونه تو فصل اولم نه حداقل تو فصل دوم خواننده رو جذب موضوع داستان و سبک نوشتش بکنه.
    البته نمیشه بطور کل به نویسنده ایراد گرفت چون بعضی از کتابای خارجی زیاد خوب و دلنشین ترجمه نمیشن.
    ولی واقعا دوستش نداشتم:(
    جذابیتش بیشتر واسه نمادها و کنایه های سیاسیشه... 
    پاسخ:
    درسته دقیقا متوجه این نکته شدم ولی هیچوقت داستانای تخیلی با شخصیت های حیوانی برام جذاب نبوده! :(
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • تا حالا نخوندمش:/

    ولی شاید تا اخر بخونی به این نتیجه برسی:)
    پاسخ:
    نخونش سحر جون! (آیکون یه آدم بدجنس)
  • حامد جوون دهه شصتی
  • اینارو ول کن سمانه... برو کتاب " مردی با دونارنجک در جنگل" یا " پرش از بالکن"‌رو بخون عاااالیه ها یعنی عالی
    پاسخ:
    نه ممنون این  چیزا فقط مناسب خودته حامد:)))
  • شاهزاده شب
  • قلعه حیواناتو خوندم :)
    پاسخ:
    :)
    به خاطر اینکه نعل به نعل قصه ی مملکت خودمون رو می گه...
    صد سال تنهایی رو منم تموم نکردم لی قلعه حیوانات... نگو! O_o
    پاسخ:
    نگو که تا آخر خوندیش...!
    من نسبت به 1984 این حسو داشتم و کماکان دارم
    پاسخ:
    عه همین چند روز پیش یکی بهم پیشنهاد کرد این کتابو بخونما!
    من اصلا اهل کتاب نیستم تعداد کتابای عمرمم انشت شمارن ولیبخاطر ضربه نهایی تو فصل آخر توصیه میکنم تمومش کنی
    بذار یه مثال بزنم

    لانتوری رو دیدی ؟
    اول فیلم شخصیت اول خودش به همه میگه ببخشید !
    و در آخر فیلم براش این چالش به وجود میاد که آیا میتونه ببخشه ؟
    یه جور چرخه مانند ... اینم همینه

    خیلی وقت پیش خوندمش شاید یادم رفته باشه ولی قلعه حیوانات از نظر روایت یه ضربه داشت که فصل آخر با خودت میگی وقت تلف نکردم ...
    پاسخ:
    پس از لیست کتابام خارجش نمیکنم فقط نمیذارمش تو اولویت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی